clinicaurechiichirurgie@gmail.com  |  +4 0788 355 842
Follow us :-

programare

Pe durata restrictiilor epidemiologice impuse de pandemia Covid-19, in interesul apararii sanatatii dumneavoastra si a comunitatii, va incurajam sa recurgeti atunci cand este posibil la serviciile medicale la distanta oferite de medicii clinicii prin platforma ZOOM.

Alegeti una dintre optiunile de mai jos:

 


Clinica Urechii Chirurgie - sediul din strada Pandele Tarusanu, nr. 9 (langa Gara de Nord)

Adresa:

str. Pandele Tarusanu, nr. 9, sectorul 1, 011085, Bucuresti
Metrou: Statia Gara de Nord
 

Telefon :

+4 0725 221 534
+4 0725 221 535
+4 0788 355 842

 

Email:

clinicaurechiichirurgie@gmail.com
 
Utilizati adresa de email de mai sus pentru a trimite documentele medicale necesare consultatiei ORL online.

44 thoughts on “programare

  1. Buna seara.
    In 2019 in luna Decembrie ma trezesc fara sa aud nimic…totul era normal pana la acea data, ma duc la spital si ma trimit acasa cu 60mg de Prednisone pentru 7zile.
    Dupa aceea nimic.Imi recapat auzul partial adica doar la urechea stanga dupa 6 luni, adica in Iunie 2020.Fac un RMN si rezultatul este normal, adica nu as avea nimic cu auzul. Acum doua luni adica in Iulie 2021 imi pierd auzul si la urechea stanga .Nu aud aproape nimic.Ma duc la ORL si imi dau imediat aparat auditiv. Nu prea ma ajuta cu nimic.
    Am vertije foarte dese aproape la fiecare 3saptamani.
    As dori o programare la Domnul Doctor Lucian David pentru un control auditiv amanuntit.

    Multumesc anticipat.

  2. Buna ziua, In urma cu ceva timp am efectuat o programare sotiei mele, pentru un consult la domnul doctor David Lucian, pentru care am platit suma de 90 euro
    Cu aproximativ 1 saptamana inainte de data consultului am fost sunat de o angajata a clinicii pentru a confirma programarea(lucru pe care l-am facut), tot in discutia pe care am avut-o cu doamna respectiva, am fost intrebat cu ce problema venim la domnul doctor, i-am raspuns ca sotia mea a fost la un consult la o alta clinica, iar in urma investigatiilor a primit un diagnostic si o recomandare (facut de doctorul respectiv) de a efectua un consult si la domnul doctor David. In acel moment raspunsul doamnei a fost ca in acest caz trebuie sa mai achit 90 de euro deoarece nu mai este vorba de un consult, ci de o a doua opinie.
    Am intrebat de ce trebuie sa achit acea diferenta de bani, de ce nu este cuprinsa in plata initiala(consult), am primit raspuns ca daca aleg sa fac un consult, domnul doctor nu va lua in calcul analizele pe care le am si va trebui sa fac altele noi, ele vor fi luate in calcu,l doar in cazul in care aleg sa platesc a doua opinie( inca 90 euro).
    Mi-am exprimat nemultumirea, dar pentru ca sanatatea sotie este mai importanta decat banii, voi accepta plata acelei sume(urma sa fie achitat de sotie in clinica).
    Cu o zi inainte de data programarii am primit un telefon de la clinica, prin care eram rugat sa aman cu o zi consultul deoarce domnul doctor a fost nevoit sa accept o operatie urgenta a unui copil, lucrul pe care l-am accepta imediat.
    Ziua urmatoare am primit un nou telefon de la clinica, prin care mi s-a adus la cunostinta faptul ca domnul doctor refuza sa preia cazul sotiei mele din mai multe motive:
    1)faptul ca intiala am ales un alt doctor si apoi am mers la dansul.
    2)ca am pus la indoiala profesionalismul si experienta domnului doctor.
    3) refuzul initial de a platii diferenta de 90 de euro.
    Vreau sa va spun ca nu s-a pus problema ca eu sau sotia mea sa avem dubii cu privire la experienta sau capacitatile domnului doctor(altfel nu ne-am fi programat la dansul), singurul lucru la care am avut de comentat a fost plata diferentei de bani.
    Consider ca toata aceasta situatie putea fi altfel rezolvata, dar nu printr-un refuz, totusi vorbim de un pacient cu o problema medicala.

    • Solutia recomandata in aceasta situatie este sa solicitati clinicii unde ati efectuat evaluarea audiologica si vestibulara o recomadare de second opinion la Clinica Urechii Chirurgie (aceasta trebuie sa contina diagnosticul de trimitere si tratamentele/interventiile chirurgicale efectuate deja – o puteti scana si trimite in format electronic pe adresa de email a clinicii). Astfel, puteti beneficia de discount-ul de 90 de euro acordat pacientilor cu istoric medical si trimitere catre Clinica Urechii Chirurgie. In situatia in care doriti o reevaluare otologica, audiologica, vestibulara, imagistica completa si actuala, efectuarea testarilor audiologice si vestibulare conform protocolului clinicii este absolut necesara pentru asumarea unui diagnostic de precizie. Ne cerem scuze pentru neintelegerile si disconfortul produse prin reprogramarea consultatiei. Va informam totodata ca stabilirea unei date a consultatiei sotiei dumneavoastra va fi conditionata fie de prezentarea scuzelor dumneavoastra pentru limbajul folosit in convorbirea telefonica cu personalul clinicii, fie de programarea acesteia chiar de catre pacienta in cauza.

  3. Sunt dezamagit de aceste comentarii si replici. nici nu stiu ce sa fac si cum sa procedez,in vederea programarii la un cosult orl(ureche opoerata ). Incerc totusi sa ajung la aceasta clinica.

  4. Foarte frumos juramantul.Doresc tuturor medicilor sa aiba inspiratie in diagnosticare,indemanare in operatii,empatie si respect fata de pacienti si sa nu uite ca si ei sunt „oameni”si deci nu sunt mai presus de nimeni.

  5. Salutare ! Unde as putea fi operat de domnul David Lucian ( spital ) doresc mai intai o consultatie , am avut in fiecare iarnă otită seroasă , de 3-4 ori , in fiecare primavara imi trecea , se pare că ultima nu a mai vrut , lichidul din ureche sa făcut vascos , la un consult ORL din orasul meu Calarasi , mi-a spus că trebuie dat timpanul la o parte si curătat ,osciarele scărita , ciocănelul , nicovala , mai mult de atat , aud un bazait enervant , vă multumesc

    • Buna ziua, Indicatiile medicului dumneavoastra curant trebuie sa se regaseasca in raportul medical al consultatiei, impreuna cu recomandarea de reevaluare diagnostica si terapeutica in clinica pe care acesta o considera adecvata rezolvarii situatiei dumneavoastra medicale. Este o practica medicala minimala obligatorie pentru orice unitate sanitara din Romania sau orice alta tara. In sitatia in care sunteti indrumat catre Clinica Urechii Chirurgie, este suficient sa scanati si sa trimiteti pe email recomandarea medicului. Veti fi programat in cel mai scurt timp posibil prin secretariatul clinicii. Daca nu reusiti sa obtineti aceasta recomandare, puteti totusi efectua o online pe site-ul clinicii o programare pentru consultatie la distanta (zoom) sau la sediul clinicii la medicul preferat de dumneavoastra.

  6. Domnule dr .David. Sunt o veche pacienta de a dv, de pe vremea cand erati inca la Sp.Militar. Am o otita medie seroasa care a necesitat implant de T -tub,(de 4 ori)care din pacate nu este permanent. Deoarece situatia urechii nu este tocmai buna,cred ca se impune din nou un astfel de implant. Cand as putea veni? Cu mii de multumiri !

    • Ultima evaluare a afectiunii dumneavoastrala Clinica Urechii dateaza din anul 2012. Tinand seama de intervalul de timp scurs (aproape 1 deceniu), va recomandam sa programati telefonic o consultatie la sediul clinicii unde se vor efectua investigatiile necesare pentru a stabili atat diagnosticul actual, cat cea mai buna optiune de tratament. Veti beneficia de reducerea de 50 % a tarifului consultatiei la dr. Lucian David acordata pacientilor aflati deja in evidenta clinicii noastre.

  7. Buna ziua,am fost operat de otoscreloza la urechea dreapta cu protezare piston de titan de catre donmul profesor Ciuchi Vasile in anul 2015.Acum nu mai aud cu cealatla ureche si am fost indrumat catre dumneavoastra.Ce investigatii medicale trebuie sa efectuez inainte de a ma programa la dumneavoastra.Multumesc

    • Buna ziua. Puteti efectua integral investigatiile audiologice si vestibulare necesare la sediul Clinicii Urechii Chirurgie. Este suficient sa va programati online pe acest site. Pentru o evaluare corecta a stadiului si evolutiei bolii este foarte util sa ne trimiteti pe email sau sa aveti la dumneavoastra de biletul de externare de la prima interventie chirurgicala, evantual audiogramele pre si postoperatorie. Va asteptam.

  8. Ii multumesc lui Dummezeu ca am aflat de Clinica Urechii, amavut ocazia sa fac aici probe vestibulare care mi-au raspuns intrebarii mele de ce sant ametit cand ma misc. Ii multumesc Dlui. Dr. David Lucian care ca un adevarat pro. mi-a explicat ce se intimpla cu urechile mele interne si ce trebuie sa fac. Trebuie sa-I multumim Dlui. Dr. David si pt. Clinica urechii pe care a infiinta-to si o conduce si pt. personalul pro. si dedicat angajat. Meritau si romanii asa o clinica model.

  9. Comentariile mele sunt publice pentru ca am acest drept și pentru ca vreau sa fie cunoscuta și de alții problema mea. În aceasta tara doar asa mai putem schimba ceva. Poate se vor evita în viitor astfel de situatii, poate nu vor suferi și alții astfel de dezamăgiri. Dezamăgire, furie, revolta, neputință, toate acestea se datorează modului în care am fost tratata de dumneavoastră. Dacă în tot ce am spus exista un neadevăr, eu sunt gata sa îmi cer scuze tot public. În alta ordine de idei, sa știți ca am citit integral acel jurământ și în varianta originala și cea moderna pe care ați exemplificat-o și tot consider ca mi-ati făcut o „nedreptate”.

    • Agenda dumneavoastra de a schimba lucrurile in aceasta tara este diferita de scopul pur medical pentru care functioneaza Clinica Urechii. Intrucat nu sunteti interesata de serviciile medicale ale Clinicii, in formula propusa, va informam ca postarile dumneavoastra pe acest site se incheie aici. La dezamagirea dumneavoastra, ne alaturam si noi amaraciunea ca a trebuit sa anonimizam numele medicului pe care ati ales sa il expuneti public folosindu-va de institutia noastra. La urma urmei, tot ceea ce v-am solicitat a fost un bilet de trimitere…

  10. Domnule doctor Lucian David, sunt profund dezamăgită de atitudinea dumneavoastră total neprofesionala. Știți cât efort am depus sa ajung la clinica pentru o consultație? Sunt sigura ca nu aveți idee, dar va spun eu. Am călătorit 12 ore pana la București, am așteptat încă 4 ore sa se facă ora 12 căci trebuia sa ma prezint cu o ora înainte de consultația programata la dumneavoastră, am mai așteptat o ora și jumătate ca să ma primiți, lucru pe care nu l-ați făcut dintr-o motivație fără niciun sens. Am mai așteptat 4 ore în gara și mai călătoresc încă 12 ore pana acasă, în Maramureș. Pe lângă acest efort fizic, m-am învoit de la director, căci lucrez cu preșcolarii, nu pot pleca asa cum vreau, mi-am cautat înlocuitor, doar nu pot sa ii las singuri. Bineînțeles eu îl plătesc, pe lângă drumul care m-a costat foarte mult. Dumneavoastră nu ați vrut sa ma primiți căci am o intervenție la urechea stânga făcută de un alt medic. Eu nu am venit la clinica pentru urechea stânga ci pentru cea dreapta, nu v-am cerut nicio intervenție, ci doar o consultație ca să îmi confirmați sau infirmat un diagnostic, o consultație la o clinica unde plăteam. Cum sa va aduc eu o recomandare de la un medic care m-a operat acum patru ani? Mai ales ca nici nu era vorba de acea ureche. Asa ceva este inacceptabil. Nu ați avut măcar decenta sa îmi spuneți personal motivele pentru care refuzați sa ma consultați, ați trimis asistentele care după multe fastaceli au reușit pana la urma sa îmi spună ca am bătut atâta drum degeaba. Sunteți la fel ca mulți dintre medicii cu care am avut de a face, nu va pasa de oameni! Am venit cu speranța că voi găsi o rezolvare pentru problema mea dar am plecat complet dezamăgită. Nu mai am pic de respect pentru astfel de medici.

    • Am luat la cunostinta despre situatia creata, pe care o regretam. In masura in care va pastrati disponibilitatea, veti putea programa direct la secretariat (tel. 0788.355.842) o consultatie gratuita la distanta (prin aplicatia zoom). Va rog sa transmiteti in prealabil prin email toate documentele relevante pentru situatia dumneavoastra medicala (bilete de iesire din spital, rezultatele investigatiilor efectuate, tratamente efectuate).

      • Nu, domnule doctor, nu vreau o consultație gratuita pe zoom, vroiam o consultație pe bani, de aceea m-am programat la clinica dumneavoastră. Am respectat tot ceea ce mi s-a comunicat, am fost acolo la ora stabilita, am așteptat sa ma primiți, dar ați încălcat chiar regulile dumneavoastră refuzând sa ma consultati. Oare puteți sa îmi vedeți urechea prin zoom? De ce nu ați făcut-o acolo la clinica? As vrea sa îmi raspundeti de ce ați refuzat consultatia. Îl cunoașteți personal pe domnul xxxx (medicul care mi-a operat urechea stânga) și nu ați vrut să-i aduceți prejudicii. Nu era nevoie, știu deja ca intervenția nu a fost un succes, mi-au confirmat-o ceilalți medici care m-au consultat, toți mi-au spus ca exista încă o mica perforație a timpanului și mi-am dat seama singura ca nu e ok. Și atunci nu era de datoria dumneavoastră sa îmi spuneți ce e de făcut? Nu trebuia sa vedeți măcar ce nu funcționează la urechea dreapta, sa îmi oferiți niște răspunsuri pentru care am făcut atâta drum, răspunsuri care îmi sunt necesare ca să îmi pot continua activitatea. Lucrez cu copii, nu pot sa risc siguranța lor din cauza ca mi-e diminuat auzul. Mi-ați fost recomandat ca un profesionist dar ce folos?

        Nu trebuia sa efectuați nicio intervenție dacă asa considerați ca este corect fata de colegul dumneavoastră. Dar va întreb, fata de cine aveți o datorie? Fata de colegii dumneavoastră sau fata de pacienți. Păcat ca un om de o asa valoare profesionala a uitat jurământul pe care l-a depus.

      • Juramantul lui Hippocrate (pe care orice medic il depune inainte de a trata pe baza propriei priceperi primul pacient)
        „Odată admis printre membrii profesiunii de medic:
        -Mă angajez solemn să-mi consacru viaţa în slujba umanităţii;
        -Voi păstra profesorilor mei respectul şi recunoştinţa care le sunt datorate;
        -Voi exercita profesiunea cu conştiinţă şi demnitate;
        -Sănătatea pacienţilor va fi pentru mine obligaţie sacră;
        -Voi păstra secretele încredinţate de pacienţi chiar şi după decesul acestora;
        -Voi menţine prin toate mijloacele onoarea şi nobila tradiţie a profesiunii de medic;
        -Colegii mei vor fi fraţii mei;
        -Nu voi îngădui să se interpună între datoria mea şi pacient consideraţii de naţionalitate, rasă, religie, partid sau stare socială;
        -Voi păstra respectul deplin pentru viaţa umană de la începuturile sale chiar sub ameninţare şi nu voi utiliza cunoştinţele mele medicale contrar legilor umanităţii.
        Fac acest jurământ în mod solemn, liber, pe onoare.”
        Acest text, vechi de peste 2000 de ani, reglementeaza astazi (ca si atunci cand a fost conceput) complexele relatii interumane dintre medici si pacienti.
        Va recomand sa il cititi integral, inainte de a posta public comentariile dumneavoastra.

Dă-i un răspuns lui Adrian Anulează răspunsul