clinicaurechiichirurgie@gmail.com  |  +4 0788 355 842
Follow us :-

programare

Pe durata restrictiilor epidemiologice impuse de pandemia Covid-19, in interesul apararii sanatatii dumneavoastra si a comunitatii, va incurajam sa recurgeti atunci cand este posibil la serviciile medicale la distanta oferite de medicii clinicii prin platforma ZOOM.

Alegeti una dintre optiunile de mai jos:

 


Clinica Urechii Chirurgie - sediul din strada Pandele Tarusanu, nr. 9 (langa Gara de Nord)

Adresa:

str. Pandele Tarusanu, nr. 9, sectorul 1, 011085, Bucuresti
Metrou: Statia Gara de Nord
 

Telefon :

+4 0725 221 534
+4 0725 221 535
+4 0788 355 842

 

Email:

clinicaurechiichirurgie@gmail.com
 
Utilizati adresa de email de mai sus pentru a trimite documentele medicale necesare consultatiei ORL online.

30 thoughts on “programare

  1. Ii multumesc lui Dummezeu ca am aflat de Clinica Urechii, amavut ocazia sa fac aici probe vestibulare care mi-au raspuns intrebarii mele de ce sant ametit cand ma misc. Ii multumesc Dlui. Dr. David Lucian care ca un adevarat pro. mi-a explicat ce se intimpla cu urechile mele interne si ce trebuie sa fac. Trebuie sa-I multumim Dlui. Dr. David si pt. Clinica urechii pe care a infiinta-to si o conduce si pt. personalul pro. si dedicat angajat. Meritau si romanii asa o clinica model.

  2. Comentariile mele sunt publice pentru ca am acest drept și pentru ca vreau sa fie cunoscuta și de alții problema mea. În aceasta tara doar asa mai putem schimba ceva. Poate se vor evita în viitor astfel de situatii, poate nu vor suferi și alții astfel de dezamăgiri. Dezamăgire, furie, revolta, neputință, toate acestea se datorează modului în care am fost tratata de dumneavoastră. Dacă în tot ce am spus exista un neadevăr, eu sunt gata sa îmi cer scuze tot public. În alta ordine de idei, sa știți ca am citit integral acel jurământ și în varianta originala și cea moderna pe care ați exemplificat-o și tot consider ca mi-ati făcut o „nedreptate”.

    • Agenda dumneavoastra de a schimba lucrurile in aceasta tara este diferita de scopul pur medical pentru care functioneaza Clinica Urechii. Intrucat nu sunteti interesata de serviciile medicale ale Clinicii, in formula propusa, va informam ca postarile dumneavoastra pe acest site se incheie aici. La dezamagirea dumneavoastra, ne alaturam si noi amaraciunea ca a trebuit sa anonimizam numele medicului pe care ati ales sa il expuneti public folosindu-va de institutia noastra. La urma urmei, tot ceea ce v-am solicitat a fost un bilet de trimitere…

  3. Domnule doctor Lucian David, sunt profund dezamăgită de atitudinea dumneavoastră total neprofesionala. Știți cât efort am depus sa ajung la clinica pentru o consultație? Sunt sigura ca nu aveți idee, dar va spun eu. Am călătorit 12 ore pana la București, am așteptat încă 4 ore sa se facă ora 12 căci trebuia sa ma prezint cu o ora înainte de consultația programata la dumneavoastră, am mai așteptat o ora și jumătate ca să ma primiți, lucru pe care nu l-ați făcut dintr-o motivație fără niciun sens. Am mai așteptat 4 ore în gara și mai călătoresc încă 12 ore pana acasă, în Maramureș. Pe lângă acest efort fizic, m-am învoit de la director, căci lucrez cu preșcolarii, nu pot pleca asa cum vreau, mi-am cautat înlocuitor, doar nu pot sa ii las singuri. Bineînțeles eu îl plătesc, pe lângă drumul care m-a costat foarte mult. Dumneavoastră nu ați vrut sa ma primiți căci am o intervenție la urechea stânga făcută de un alt medic. Eu nu am venit la clinica pentru urechea stânga ci pentru cea dreapta, nu v-am cerut nicio intervenție, ci doar o consultație ca să îmi confirmați sau infirmat un diagnostic, o consultație la o clinica unde plăteam. Cum sa va aduc eu o recomandare de la un medic care m-a operat acum patru ani? Mai ales ca nici nu era vorba de acea ureche. Asa ceva este inacceptabil. Nu ați avut măcar decenta sa îmi spuneți personal motivele pentru care refuzați sa ma consultați, ați trimis asistentele care după multe fastaceli au reușit pana la urma sa îmi spună ca am bătut atâta drum degeaba. Sunteți la fel ca mulți dintre medicii cu care am avut de a face, nu va pasa de oameni! Am venit cu speranța că voi găsi o rezolvare pentru problema mea dar am plecat complet dezamăgită. Nu mai am pic de respect pentru astfel de medici.

    • Am luat la cunostinta despre situatia creata, pe care o regretam. In masura in care va pastrati disponibilitatea, veti putea programa direct la secretariat (tel. 0788.355.842) o consultatie gratuita la distanta (prin aplicatia zoom). Va rog sa transmiteti in prealabil prin email toate documentele relevante pentru situatia dumneavoastra medicala (bilete de iesire din spital, rezultatele investigatiilor efectuate, tratamente efectuate).

      • Nu, domnule doctor, nu vreau o consultație gratuita pe zoom, vroiam o consultație pe bani, de aceea m-am programat la clinica dumneavoastră. Am respectat tot ceea ce mi s-a comunicat, am fost acolo la ora stabilita, am așteptat sa ma primiți, dar ați încălcat chiar regulile dumneavoastră refuzând sa ma consultati. Oare puteți sa îmi vedeți urechea prin zoom? De ce nu ați făcut-o acolo la clinica? As vrea sa îmi raspundeti de ce ați refuzat consultatia. Îl cunoașteți personal pe domnul xxxx (medicul care mi-a operat urechea stânga) și nu ați vrut să-i aduceți prejudicii. Nu era nevoie, știu deja ca intervenția nu a fost un succes, mi-au confirmat-o ceilalți medici care m-au consultat, toți mi-au spus ca exista încă o mica perforație a timpanului și mi-am dat seama singura ca nu e ok. Și atunci nu era de datoria dumneavoastră sa îmi spuneți ce e de făcut? Nu trebuia sa vedeți măcar ce nu funcționează la urechea dreapta, sa îmi oferiți niște răspunsuri pentru care am făcut atâta drum, răspunsuri care îmi sunt necesare ca să îmi pot continua activitatea. Lucrez cu copii, nu pot sa risc siguranța lor din cauza ca mi-e diminuat auzul. Mi-ați fost recomandat ca un profesionist dar ce folos?

        Nu trebuia sa efectuați nicio intervenție dacă asa considerați ca este corect fata de colegul dumneavoastră. Dar va întreb, fata de cine aveți o datorie? Fata de colegii dumneavoastră sau fata de pacienți. Păcat ca un om de o asa valoare profesionala a uitat jurământul pe care l-a depus.

      • Juramantul lui Hippocrate (pe care orice medic il depune inainte de a trata pe baza propriei priceperi primul pacient)
        „Odată admis printre membrii profesiunii de medic:
        -Mă angajez solemn să-mi consacru viaţa în slujba umanităţii;
        -Voi păstra profesorilor mei respectul şi recunoştinţa care le sunt datorate;
        -Voi exercita profesiunea cu conştiinţă şi demnitate;
        -Sănătatea pacienţilor va fi pentru mine obligaţie sacră;
        -Voi păstra secretele încredinţate de pacienţi chiar şi după decesul acestora;
        -Voi menţine prin toate mijloacele onoarea şi nobila tradiţie a profesiunii de medic;
        -Colegii mei vor fi fraţii mei;
        -Nu voi îngădui să se interpună între datoria mea şi pacient consideraţii de naţionalitate, rasă, religie, partid sau stare socială;
        -Voi păstra respectul deplin pentru viaţa umană de la începuturile sale chiar sub ameninţare şi nu voi utiliza cunoştinţele mele medicale contrar legilor umanităţii.
        Fac acest jurământ în mod solemn, liber, pe onoare.”
        Acest text, vechi de peste 2000 de ani, reglementeaza astazi (ca si atunci cand a fost conceput) complexele relatii interumane dintre medici si pacienti.
        Va recomand sa il cititi integral, inainte de a posta public comentariile dumneavoastra.

Lasă un răspuns la Tipirig Marinela Anulează răspunsul